Oświetlenie profesjonalne | obiekty architektoniczne  (2017-03-06)   PHILIPS

Philips Lighting ustanawia partnerstwo na rzecz pozycjonowania wewnątrz budynków

Philips Lighting zaprezentował program partnerstwa Location Lab, łączący firmy rozwijające innowacyjne zastosowania dla stworzonego przez Philips, precyzyjnego systemu pozycjonowania wewnątrz budynków. Program Location LAB łączy liderów z branży ze start-upami w celu znajdowania nowych zastosowań dla systemu pozycjonowania wewnątrz budynków firmy Philips Maxo, który kierowany jest do liderów innowacyjności w przestrzeniach handlowych, galeriach, biurach i innych branżach. Jako pierwsze do programu przyłączyły się firmy będące liderami w branży IT i integracji systemów, takie jak SAP, Microsoft i Capgemini, firmy doradcze, producenci komputerów kieszonkowych i elektroniki, jak Zebra Technologies i SES-imagotag, dostawcy usług opartych o lokalizację: Favendo, Adactive, Vipera, Nakko i Mapiq oraz strony zajmujące się robotyką, jak Blue Jay.

 


Nasi partnerzy z Location Lab są dla nas tak ważni, jak aplikacje ważne są dla smartfonów; korzyści, jakie właściciel budynku czerpie z naszego systemu Indoor Positioning zwiększają się wraz z liczbą dodatkowych produktów i usług, które możemy zaoferować. Razem z naszymi partnerami jesteśmy w stanie zrealizować wizje naszych klientów i umożliwić im wyróżnienie się na rynku – powiedział Parik Chopra, szef globalnego działu Retail and Hospitality, Philips Lighting. – Rynek na pozycjonowanie wewnątrz budynków ma zwiększyć się trzykrotnie do 2020 roku i przekroczyć milion instalacji Razem z naszymi partnerami z Location Lab, chcemy oferować skalowalne systemy, które zaspokoją możliwości rosnącego rynku – dodał.
 
Przed programem Location Lab, Philips Lighting współpracował już z dostawcą usług opartych na mapowaniu produktów, Aisle411 oraz z YellowDot po to, żeby udostępnić technologię innym producentom OEM. Partnerzy w Location Lab mają dostęp do SDK oprogramowania Philips i do zestawu ewaluacyjnego, składającego się z opraw LED. To pozwala im łatwo poznawać technologię pozycjonowania i odkrywać przykłady innowacyjnych zastosowań.

 


 Philips Lighting wykorzystuje połączenie swojej technologii Visible Light Communication, Bluetooth i czujników inercyjnych w smartfonach i w ten sposób tworzy system pozycjonowania wewnątrz budynków, który oferuje precyzję do 30 cm, wysyłanie powiadomień i analizę. Technologia Visible Light Communication działa dzięki poszczególnym punktom światła, które udostępniają swoją lokalizację za pomocą modulacji fali światła, które mogą być wykryte przez aparat smartfona, ale nie przez ludzkie oko. Strumień danych jest jednokierunkowy i system nie zbiera danych osobowych.
 
Źródło: Philips Lighting

Treści powiązane:



Komentarze:


OŚWIETLANIE OBIEKTÓW