Forum LIGHTING.PL Strona Główna Forum LIGHTING.PL
Forum dyskusyjne wortalu oświetleniowego LIGHTING.PL

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Oświetlenie
Autor Wiadomość
Rudzia

Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 5
Skąd: z dobrego domu :P
Wysłany: 15-11-2006, 19:20   Oświetlenie

Pisze to tutaj bo nie wiem gdzie :D

Mam zadaną taką pracę aby zrobić coś z urzyciem baterii. I tak sobie pomyślałam aby zrobić taki domek co od środka i na zewnątrz będzie oświetlany diodami LED ale kompletnie nie wiem jak to zrobić :( prosze o pomoc. aha i do mnie jak do dziecka trzeba wszystko tlumaczyc bo robie cos takiego pierwszy raz i obawiam sie ze to moze byc niezwykle przezycie :lol: także proszę o pomoc aha i jeszcze jedno zostalo mi 2 tyg na oddanie tej pracy
 
 
 
OURW2250


Pomógł: 103 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 329
Skąd: Wolny Śląsk :]
Wysłany: 15-11-2006, 21:41   

hmm... ciekawy pomysł. A co to za praca, jeśli można wiedzieć? Mam nadzieję, że nie mgr. ani inż. :wink:
 
 
Rudzia

Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 5
Skąd: z dobrego domu :P
Wysłany: 16-11-2006, 14:35   

nie to jest po prostu praca domowa :D bo ja sie jeszcze w gimnazjum ucze a na to forum trafilam wlasnie jak szukalam jak zrobic to co zamierzam zrobić :D i mam takie pytanko czy domek lepiej robic przezroczysty czy z deseczek czy moze z kartonu? i jak tam zamontowac te diody? nic nie wiem na ten temat a mi pani takie zadala :/ mam nadzieje żę mi pomożecie :P
aha i jescze jedno :D znacie sie na oswietlaniu komputerow? bo dostalam wlasnie dzisiaj okno i chcialabym oswietlic kompa od srodka :D mam zamiar jeszcze dokupic wentylator ktory swieci są fajne i nie drogie jesli sie znacie to tez byscie mi podpowiedzieli co nie co?
 
 
 
lumier


Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 18
Skąd: ŁÓDŹ Traktorowa 109
Wysłany: 21-11-2006, 20:55   

Proponuje kolego odwiedzić stronę o elektronice i dobieraniu rezystorków do diody.
co co budowy domku to ja bym go zrobił z laminatu takiego z jakiego się robi płytki na obwody drukowane. wytrawić ścieżki i cała zabawa.
 
 
Rudzia

Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 5
Skąd: z dobrego domu :P
Wysłany: 22-11-2006, 14:57   

lumier napisał/a:
Proponuje kolego.


koleżanko jeśli już :P

lumier napisał/a:
odwiedzić stronę o elektronice i dobieraniu rezystorków do diody.
co co budowy domku to ja bym go zrobił z laminatu takiego z jakiego się robi płytki na obwody drukowane. wytrawić ścieżki i cała zabawa.


a jaka to stronka bo mi sie szukać nie chce :P pomocyyyy ja nie umiem takich rzeczy robić :(
 
 
 
żarówka rtęciowa


Pomógł: 103 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1154
Skąd: Pelplin
Wysłany: 22-11-2006, 15:20   

O zasilaniu diod LED jest napisane na wortalu Lighting.pl

zasilanie LED

Użyj Google, a znajdziesz więcej informacji na ten temat.
  
 
 
 
Rudzia

Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 5
Skąd: z dobrego domu :P
Wysłany: 22-11-2006, 16:46   

nie dziala mi ten link :( :? :shock: :roll:
 
 
 
-Wizard-


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 60
Skąd: Pomorze Zachodnie
Wysłany: 22-11-2006, 22:53   

Rudzia napisał/a:
nie dziala mi ten link


Otworzyłem i normalnie działa. Spróbuj ponownie.

http://www.lighting.pl/va...silanie_LED.htm
 
 
Rudzia

Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 5
Skąd: z dobrego domu :P
Wysłany: 23-11-2006, 17:38   

no teraz działa :D o stokrotko ja sie nie znam na tych rysunkach :oops: ale moze jak sie lepiej przyjze to moooooooze cos zrozumiem :? :twisted:
 
 
 
Elektrotip_pl

Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 26
Skąd: POLSKA
Wysłany: 16-04-2013, 17:19   

Myślę,że z napisaniem takiej pracy nie powinno być większego problemu. Wystarczy poszukać na forum,gdzie znajdziesz naprawdę szereg przydatnych i praktycznych informacji,a w razie dodatkowych pytań służę rzecz jasna pomocą.
 
 
serviceman

Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 20-04-2013, 20:27   

Dokładnie, wystarczy poszukać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group